Twister žaidimas – taisyklės

Twister žaidimai, skirtingai nuo kitų, minimų šiame puslapyje, nėra stalo žaidimas. Jis skirtas tiems, kurie nori pajudėti, pasportuoti ir kitaip išbandyti fizines savo jėgas. Twister taisyklės išties paprastos, galima, sakyti, kad net nėra čia ką mokytis. Bet įveikti žaidimą ir išsilaikyti nenugriuvus yra kur kas sunkiau. Išbandykite ir jūs!

Twister žaidimas ir jo taisyklės sukuria gerą nuotaiką

Dažniausiai užduodami klausimai

❓ Kiek žmonių gali žaisti Twister žaidimą?

Twister žaidimas pritaikytas žaisti 2 ir daugiau žmonių. Kai žaidžia dviese, tada rodyklė nesukama. Kai žaidžia daugiau nei 4, tada, pagal Twister taisykles, galima rengti turnyrus arba nokautus.

❓ Nuo kokio amžiaus galima žaisti Twister?

Pagal originalias Twister taisykles, žaidimas tinkamas žmonėms nuo 6 metų.

❓ Kiek trunka Twister žaidimas?

Twister žaidimas – greita pramoga. Jeigu žaisite pagal taisykles, vienas raundas truks apie 10 minučių.

Pasiruošimas žaidimui

Tai turbūt vienintelis toks žaidimas, kuriam pasiruošti taip paprasta. Tiesiog tereikia pasitiesti žaidimo kilimėlį ir surinkti rodyklės ratelį (rodyklę pritvirtinti prie pagrindo).

Žaidimo rodyklė
Ž

Twister taisyklės

Kai žaidžia daugiau nei du žaidėjai, turite išrinkti žaidimo teisėją. Jis bus atsakingas už rodyklės sukimą bei besivaržančių žmonių stebėjimą.

Jeigu žaidžia du žmonės, rodyklė nesukama. Tokiu atveju varžovai vienas kitam paeiliui parenka spalvą ir galūnę, kurią ant tos spalvos reikia uždėti.

Prieš pradedant žaidimą, žmonės turi nusiauti batus ir sustoti taip, kaip parodyta šiame paveikslėlyje.

Twister žaidimas - pradinio atsistojimo taisyklės

Twister žaidimas pradedamas

Žaidėjas, kuris atsakingas už rodyklę, ją pasuka ir sušunka, ką reikės daryti. Pavyzdžiui: „Kairė ranka ant raudonos”. Žmogus, kuriam skirta užduotis, turi kuo greičiau perkelti atitinkamą galūnę ant konkrečios spalvos laukelio.

Twister žaidimo judesius atlikti gali arba visi žaidėjai iš karto, arba paeiliui vienas po kito (tuomet kiekvienam rodyklė sukama asmeniškai). Nuspręskite, kuris variantas jums labiau patinka.

  1. Per vieną ėjimą žaidėjas perkelti gali tik vieną galūnę ant vienos spalvos. Žmogus, kuris suka rodyklę, yra teisėjas, todėl jis turi stebėti visus žaidžiančiuosius ir nuspręsti, kuris laimi.
  2. Atlikus savo veiksmą, žaidėjas judėti daugiau nebegali. Kokia pozicija jis sustojo, taip ir turi likti iki kito savo ėjimo. Išimtis tik tada, kai teisėjas leidžia jam pajudėti. Taip būna nebent tokiu atveju, kai kitam žmogui tenka perkišti pro jį ranką ar koją.
  3. Kartais nutinka taip, kad visi konkrečios spalvos laukeliai jau užimti. Tokiu atveju rodyklę reikia sukti dar kartą.
  4. Kai teisėjaujantis žmogus sušunka tokią spalvą, ant kurios šis žaidėjas jau stovi, jis turi galūnę perkelti ant kito šios spalvos laukelio.
  5. Žaidėjas iškrenta iš žaidimo, jeigu jis alkūne arba keliu paliečia kilimėlį arba nugriūna. Tokiu atveju jis nulipa nuo kilimėlio ir tada žaidžia likusieji.
Twister žaidimas - žmonės ant kilimėlio

Twister žaidimas – kiti jo variantai

Komandinis žaidimas

Šiuo atveju žaidėjų komanda (pora) dalinasi vienu laukeliu. Kai vienas iš komandos paliečia kilimėlį alkūne arba keliu, tada visa komanda pralaimi.

Twisterio turnyras

Komandos gali žaisti kelis kartus iš eilės. Tokiu atveju kur nors reikia žymėtis pergales ir galiausiai išrinkti turnyro nugalėtoją.

Twisterio nokautas

Tai žaidimo variantas, kai rungiasi dvi komandos. Vėliau laimėjusi komanda susirungia su nauja komanda. Laimi tie, kas ilgiausiai išsilaiko ant žaidimo kilimėlio.