Living Forest stalo žaidime jūs tampsite gamtos dvasia, mėginančia išgelbėti mišką ir jo šventąjį medį nuo Onibi liepsnų.
Tai įdomus ir išskirtinis stalo žaidimas, kuris sujungia strategiją, mįsles ir nuotykius į vieną įdomų žaidimą.
Šiame straipsnyje aptarsime jo patrauklumą, žaidimo savybes ir charakteristikas.
Pagrindiniai faktai
Sukurtas: 2021 metais
Tipas: strateginis
Žaidėjų skaičius: 2-4
Trukmė: 40 minučių
Sudėtingumas: vidutinis
Žaidėjų amžius: 10+
Kaina – 31-51 €
Living Forest – trumpai apie jį
Žaidimo tikslas
Pagrindinis žaidimo tikslas – išsaugoti mišką ir jame augantį šventąjį medį nuo piktosios ugnies dvasios Onibi!
Šį tikslą pasiekti žaidėjai gali trimis būdais:
- Pasodindami 12 naujų mišką saugančių medžių (ant savo medžių lentelės).
- Surinkdami 12 šventų lotoso gėlių, kurios pažadins Sankį, didįjį miško sergėtoją.
- Užgesindami 12 liepsnų ir taip visiems laikams nuvydami Onibį.
2022 metais laimėjo apdovanojimą
Šis stalo žaidimas 2022 metais laimėjo Kennerspiel des Jahres apdovanojimą, kuris yra vienas prestižiškiausių stalo žaidimų apdovanojimų.
Living Forest buvo išrinktas dėl savo strateginio gilumo, gražaus dizaino, unikalios tematikos, galimybės kaskart iš naujo mėgautis žaidimu.
Žaidimo pliusai
✅ Šeimyninis žaidimas
Žaidimas skirtas visai šeimai ir gali sujungti skirtingas amžiaus grupes į vieną bendrą veiklą.
✅ Kuria edukacinę vertę
Living Forest kuria edukacinę vertę, integruoja žaidėjus į gamtos ir ekosistemos sąveiką. Tai puiki proga išmokti naujų dalykų ir suprasti klimato kaitos įtaką visai žemėje esančiai gyvybei.
✅ Galima žaisti daug kartų
Žaidimą galima žaisti daug kartų, nes norint pasiekti tikslą galima naudoti skirtingas strategijas.
✅ Skatinantis bendravimą
Skatina bendravimą tarp žaidėjų – visiems kartu reikia spręsti problemas ir strategijas.
✅ Gražus dizainas ir komponentai
Išskirtinai dailus dizainas ir visi naudojami komponentai malonūs liesti bei kokybiški.
Žaidimo minusai
❌ Kaina
Šis stalo žaidimas gali būti brangus pasirinkimas tiems, kurie ieško pigesnių stalo žaidimų.
❌ Trukmė
Žaidimas gali užtrukti ilgiau, todėl nepatiks tiems žaidėjams, kurie mėgsta greitesnius stalo žaidimus.
❌ Reikia daugiau vietos
Šį stalo žaidimą reikia žaisti ant erdvaus stalo, todėl reikia iš anksto pasiruošti patogiam žaidimui.
❌ Sudėtingos taisyklės
Nauji žaidėjai gali užtrukti nemažai laiko, kol visiškai supras žaidimo taisykles.
Kas sudaro žaidimo rinkinį?
Stalo žaidimo dėžutėje esantys elementai yra labai kokybiški ir išsiskiria ryškiomis spalvomis.
Žaidimo lenta | 1 |
Žaidėjų lentelės | 4 |
Gyvūnų globėjų kortelių | 40 |
Šventųjų gėlių kortelių | 12 |
Apsauginių medžių plytelių | 12 |
Dvasių rato žetonai | 48 |
Ugnies žetonai | 80 |
Reputacijos žetonai | 4 |
Dublonai | 108 |
Taisyklių knygelė | 1 |
Living Forest žaidimo pradžia
Šiame žaidime žaidėjai atlieka vienos iš keturių gamtos dvasių vaidmenį ir bando tapti didžiuoju miško gynėju.
Čia vyrauja keturios gamtos dvasios – Žiema, Pavasaris, Vasara ir Ruduo – kurių misija yra išgelbėti šventąjį miško medį, susidūrusį su niokojančiomis Onibi liepsnomis.
Kiekvienas žaidėjas gauna atskirą Miško lentelę (5×3 langelių tinklelį), ant kurios gauna vieną pradinį apsauginį medis.
Žaidėjai taip pat gauna mišką saugančių Gyvūnų personažų kortelių.
Šiose kortelėse, kairėje pusėje, yra nurodyti elementai, kurie yra naudojami žaidime tam tikriems atliekamiems veiksmams įgyvendinti.
Ši nedidelė kortelių kaladė išmaišoma ir dedama ant stalo apversta gerąja puse į apačią, šalia Miško lentos.
Likusios kortelės padalijamos kiekvienam žaidėjui.
Ant apskritos Dvasių lentos visi žaidėjai turi po vieną save reprezentuojantį personažą.
Žaidimas pradedamas nuo ugnies žetono, esančio Dvasių lentos centre.
Gyvūnų globėjų personažai
Kiekviename žaidimo žingsnyje, Gyvūnų personažai, jį turinčiam žaidėjui duoda po keletą vertingų elementų. Jei pavyksta suburti gerą Gyvūnų sargų komandą, žaidėjai gali atlikti iš tiesų labai vertingus ėjimus.
Žaidėjai iš savo asmeninių kortelių krūvelių traukia ir vieną po kitos atverčia Gyvūnų personažų korteles, sudarydami Gyvūnų apsauginių personažų pagalbos liniją.
Žaidėjai gali nustoti atvertinėti korteles, kada tik panorėję.
Arba, jei atverčia trečią juodu simboliu pažymėtą kortelę, gali išsipirkti ją, sumokėdami baltu kryželio formos žetonu, ir taip numesdami šią kortelę bei toliau atvertinėdami kitas.
Štai keletas Gyvūnų sargų personažų, kurie yra dominuojantys šiame žaidime:
Lapė: greita, gudri ir labai žavi. Moka apgauti priešus ir pritraukti sąjungininkų. Taip pat gali naudoti savo uodegą kaip peilį.
Elnias: stiprus, drąsus ir ištikimas. Gina savo draugus ir mišką nuo bet kokio pavojaus. Jis taip pat gali naudoti savo ragus kaip ginklus.
Žiurkė: smalsi, protinga ir išradinga. Moka rasti ir panaudoti įvairius daiktus, kurie gali padėti jos tikslų įgyvendinimui. Taip pat gali naudoti savo dantis kaip tam tikrus įrankius arba ginklus.
Vilkas: galingas, išmintingas ir tikras lyderis, vadovauja savo būriui ir koordinuoja jo veiksmus. Taip pat gali naudotis savo galingu balsu ir juo gąsdinti kitus.
Ežys: kuklus, draugiškas ir moka išspręsti kritines situacijas bei išvengti konfliktų. Taip pat gali naudoti savo dyglius apsaugai arba kaip stebuklingą ginklą prieš kitus.
Žaidimo eiga
Gamtos Dvasios pradeda savo ėjimus.
Jei žaidėjo atvertų kortelių išdėstymo linijoje yra mažiau nei trys juodu simboliu pažymėtos kortelės, tuomet jis gali atlikti 2 skirtingus veiksmus, o jei šioje linijoje yra trys – gali atlikti tik vieną veiksmą.
Atliekami veiksmai nustatomas pagal atitinkamų elementų, esančių ant kortelės, skaičių.
Reikia susumuoti bendrą elementų skaičių.
Toliau galima atlikti penkis veiksmus:
- Paimti kryželio formos žetoną (jei neatlieka žaidėjas jokių veiksmų) ir vėliau jį panaudoti Gyvūnų sargų etape.
- Pridėti naujų Gyvūnų sargų kortelių į savo atvertų kortelių krūvelę (jei turi pakankamai atverstose kortelėse nurodytų Saulės simbolių ir jų pakanka įsigyti atitinkamą naują personažą).
- Gesinti ugnį naudojant, vandens lašų taškus (jei jų pakanka veiksmui atlikti).
- Judėti Dvasių lentoje, naudojant baltus kryželio formos žetonus.
- Pasodinti vieną apsauginį medį, panaudojant žaliuosius daigų taškus (jei jų pakanka šiam veiksmui atlikti).
Ėjimo pabaiga ir penki galimi įvykiai
- Onibi puola žaidėją, o jei Dvasių rato centre lieka Ugnies ir žaidėjas negali jai pasipriešinti (žaidėjas turi turėti tiek mėlynų vandens taškų, kiek yra ant apskritos lentos Ugnies plytelių), tuomet į savo išmestų kortelių krūvelę turi pridėti tiek Fire Varan (varano) kortelių, kiek Ugnies plytelių yra Dvasių rato centre.
- Onibi puola šventąjį medį. Tuomet žaidėjas Į Dvasių rato centrą turi pridėti tiek Ugnies plytelių, kiek yra šiame ėjime paimtų Gyvūnų sargų kortelių.
- Naujų Gyvūnų globėjų personažų atvykimas. Jie užpildo Gyvūnų sargų rezervą atskleisdami tiek naujų kortų kiekviename lygyje, kiek kortų buvo paimta per šį ėjimą, t. y. užpildo praradimus žaidimų lentoje.
- Senų Gyvūnų globėjų personažų sugrįžimas. Žaidėjai perkelia visas Gyvūnų sargų korteles iš pagalbos linijos į savo asmeninę krūvelę.
- Šventojo medžio dovanojimas. Šventąjį medį žaidėjas atiduoda kitai Gamtos Dvasiai pagal laikrodžio rodyklę, kad galėtų pakeisti pradedantįjį žaidėją.
Pagrindinis žaidėjų veiksmas – ėjimas pagrindine žaidimo lenta apie saugojamą medį, taip atimant pergalės taškus iš priešininkų.
Žaidimas baigiasi bet kurios veiksmų fazės pabaigoje, kai kas nors pasiekia vieną iš trijų pergalės sąlygų.
Living Forest žaidimo apibendrinimas
Living Forest yra įdomus stalo žaidimas, kuris tinka tiek šeimyniniam žaidimui, tiek draugų kompanijai. Jis jungia strategiją, mąstymą ir nuotykius, o taip pat suteikia galimybę mokytis apie gamtą ir ekologiją.
Šis žaidimas – tobulas pasirinkimas gamtos mėgėjams!
Koks žaidimo tikslas❓
Išsaugoti mišką ir jame augantį šventąjį medį nuo piktosios ugnies dvasios Onibi.
Kokia žaidimo trukmė❓
Vidutiniškai žaidimas trunka apie 40 minučių.
Kiek yra Living Forest žaidime dvasių❓
Yra keturios gamtos dvasios – Žiema, Pavasaris, Vasara ir Ruduo.
Nuo kelių metų rekomenduojamas šis stalo žaidimas❓
Pagal taisykles rekomenduojama žaisti nuo 10 metų.
Ar sudėtingas žaidimas❓
Žaidimas priskiriamas vidutiniam sudėtingumo lygiui.